ИƎƧИOИИAƧƎວИÄ⅃ꓘAᗺ
Stendahls
Det bästa sättet att hantera en olycka är att hindra den från att ske. Och även om man inte kan spola tillbaka tiden när något väl har hänt, kan man med fördel välja ett försäkringsbolag med fokus på prevention. I den här radiospoten fick vår röstartist öva på att hålla tungan orätt i mun. Halva annonsen lästes nämligen in baklänges, för att sedan vändas i slutproduktionen. Resultatet blev en baklängesannons som spelas upp framlänges. Eller en framlängesannons som spelas upp baklänges. Vi är själva inte helt säkra.
Stendahls Client Director: Karin Hedberg Creative Director: Oscar Plasidius Creative Director: Oliver Rogers Copywriter: Oscar Livh Art Director: Josefin Fridlund Project Manager: Anna Lotto Lansforsakringar Göteborg och BohuslanAffärsområdeschef sak, sälj och marknad: Helena JohnssonMarknadschef: Helena IsakssonDigital Strateg: Tobias GrothProjektledare Marknadskommunikation: Karin HaglundDigital Marknadsförare: Oliver HäggblomProjektledare: Sahar RaeisiProduktion: TMP